Första dagen på arbetet...

... efter 6 veckors semester.

Det känns tungt. Har varit här i 3 timmar och flyttat papper från höger sida om datorn till vänster sida. Druckit kaffe, flyttat tillbaks papprena, surfat, surfat lite mer och nu är det dags att äta lunch. Det blir en Greksallad.

Sedan ska jag bänka mig framför datorn igen och lyssna på P3 Morgonpasset för då kommer jag att få höra min goa bloggväns röst. Ska bli såååå spännande!!

Hon har förresten en tävling på sin blogg.

Gå in och kolla på Lurans blogg!

Lycka till Therese!

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Ahhh... gud, jag tror detta var höjden av pinsam. Måste nog gå under jord ett tag... Fast i morgon är det väl glömt, men det har ramlat in retfulla kommentarer från nära å kära så jag tror jag kastar mobilen i sopkorgen å följer ditt exempel med en tidigt lunch, blev såååå sugen på en Greksallad :-) KRAM

2009-08-27 @ 10:00:49
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Anna Söderberg

Hihihi du är nästan lika effektiv som jag är idag :)

Jag läser och svarar på några mail, typ.

Ingen jobblust "whatsoever".



Måste fråga en sak. Restaurangen som ni har, heter den möjligtvis Blue Mango?

Tyckte jag kände igen en bild från när ni hade vattenkrig kring "nyår".



20-gradiga kramar från Svedala :)

2009-08-27 @ 12:22:53
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Anna Söderberg

Hahaha, där var vi och åt flera ggr förra våren :)

God mat vettja :)

Lillan uppskattade köttbullarna vääääldigt mycket!!



Nu ska jag lägga mig och vila en stund, zzzZZZZzzzz!



Kram

2009-08-27 @ 13:47:10
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0