Min stöttepelare...


... här i livet fyllde år igår.

Grattis på födelsedagen Älskade Make!!



Tess & Viktor hade varit inne i Krabi stad med B och handlat födelsedagspresenter. Dessa gömde de under sina respektive huvudkuddar. Vad de hade köpt höll de hemligt, även för mig. Men igår morse när jag och barnen förberedde frukosten åt Stefan så kunde de inte hålla sig längre och det började bubbla fram vad de hade köpt.

Vi gick in och sjöng för Stefan och bjöd på frukost på sängen. När det var dags för presentöppning så räckte Viktor fram ett av sina paket och säger: Vassego Pappa, här får du ett suddigum (fast ordet suddigum sa han på thai). Tess ena paket öppnade hon själv och räcker fram innehållet åt Stefan - en limtub. Så deras egeninhandlade presenter var:

Tess - Rakskum och en limflaska
Viktor - Suddigum och ett anteckningsblock med linjal och överstrykningspenna.

Åhh de är så goa ibland så jag tror jag ska spricka av kärlek!!

Hur firar ni födelsedagarna hemma hos er? Har ni frukost på sängen?

 Kram
Sara


Kommentarer
Postat av: Carina

Skickar en stor stort grattis till honom i efterskott.



Kram

Carina

2009-12-19 @ 09:31:51
Postat av: Anna Söderberg

Hahahaha, vilka praktiska och bra presenter!!

Vi brukar ha frukost på sängen, eller iaf lite juice o macka och sen äter vi resten vid bordet. sjönsång också såklart!



Kram

2009-12-19 @ 16:32:18
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Christina

Underbara ungar du har.

Kram

2009-12-19 @ 17:07:44
URL: http://grandmother.blogg.se/
Postat av: Linda

VAd gulligt av dom, jättefina och användabara presenter ju:)

Jadu, jag har alltid firat med fika på sängen under min uppväxt men tyvärr är jag allt för morgontrött så oftast är jag den som ligger kvar längre än födelsedagsbarnet i sängen, tyvärr säger jag för att jag tycker egentligen det är en väldigt mysig tradition. I morogn fyller min andra halva år, får se om jag orkar masa mig upp..:)

Kram

2009-12-19 @ 20:39:51
URL: http://uppochnervandahuset.se
Postat av: ~B

Rösta i min blogg, vem som bär klänningen bäst!! :)

2009-12-19 @ 21:35:01
URL: http://beno.blogg.se/
Postat av: morfar kolle

Ett stort Grattis till Stefan måste du framföra från oss. Jag trodde att din Mormor hade koll på alla födelsedagar men detta har hon missat. Inget vidare kul att fylla så här strax före jul risken är nog stor att det blir några färre paket än om det varit någon månad i mellan. 07.15 i morgonbitte är det frukost på säng varje lördag och söndag årtom. Många kramar och extera många till Stefan fråm mormor och jag.

2009-12-19 @ 23:00:37
Postat av: Tess

Hej!

Hoppas att allt börjat flyta på i restaurangen! =) Här är det fullt med snö överallt...hoppas verkligen det är kvar över jul o nyår...sedan får det gärna försvinna illa kvickt. =)

Idag har vi bara myst...med Ris ala malta o clementiner...o lite saftsoppa. Alva fick naturligtvis smaka också. =)

Hoppas ni har det bra och får en fin fjärde advent.

Kram

P.S Dina ungar är ju bara så härliga! =) D.S

2009-12-20 @ 13:33:30
URL: http://tessbloggar.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Så undebara presenter de fixat!!!!

2009-12-20 @ 17:23:40
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: sara

God morgon

Ibland krävs det inte så mycket för att man ska bli varm i hjärtat. Det är ju verkligen tanken som räknas!!

Hoppas din måndag blir bra.

Stor kram

2009-12-21 @ 08:55:59
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0