Barbie tårta



Nu var barnkalaset avklarat och barnen är nöjda och belåtna och jag känner mig halvt döv och supertrött.

Min dotter blev helt mållös när hon såg tårtan. Nu har hon själv pratat med mamma som gjorde tårtan och beställt en till hennes födelsedag.

Den var inte bara vacker utan smakade mycket gott. En blandning mellan mango, banan och grädde. Det var jättesmarrigt. Jag är så trött på att äta thaitårtorna som inte smakar annat än socker.

Nu är mina änglar nyduschade och ligger i varsin ända av soffan och slappar. De kommer nog att sova mycket gott i natt (även jag).

Kram
Sara
Ps. 3 nappar gick att rädda och verkar inte smaka bränt.hehehe. Viktor har iallafall inte protesterat. Ds


Kommentarer
Postat av: Tess

Oj vilken tårta! Superfin! =) Ser väldigt god ut...hihi Är det verkligen en tårta....? =)

Hehe ja namnet Tess är jättefint. =) Heter ju Therese men kallas Tess av nästan alla. =) Om min sambo skulle säga Therese då har jag gjort ngt fel....=) För annars säger han bara Tess. =)

Jo men jag är ledig...praktiken är slut..så nu väntar jag på att chefen kommer tillbaka efter semestern så att allt är ok. =)

Hoppas att du också får en fin helg med en massa folk på Restaurangen! =)

Kram

2009-10-31 @ 16:21:22
URL: http://tessbloggar.blogg.se/
Postat av: Anna Söderberg

Hallå där nappkokarn!

Kan verkligen tänka mig att Tess blev överförtjust när hon såg och åt av den där läckra tårtan!!

Man kanske skulle försöka sig på att göra en själv?! Mohahahaha skulle inte tro det. Jag KAN INTE!



Du kanske ligger och sover nu men annars önskar jag dig en fortsatt skön kväll!



KRAAAAAAAAAAM

2009-10-31 @ 16:28:52
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahaha, ja visst kan man bli lite "tidsblind" när man sitter vid datorn. Vilken tur för gossen att några nappar undkom... :)



Förstår att Tess gillade tårtan. Vilken flicka skulle inte göra det? Minns att Vendela också hade en sån ett år.



Kram

2009-10-31 @ 19:18:00
URL: http://myissues.blogg.se/
Postat av: Wojtan ♥

Hej Sara



Vad glad jag blev för din kommentar hos mig! När jag nu gick tillbaka till din blogg hittade jag en person som jag har mycket gemensamt med.

Företagare med två barn bägge två, dessutom älskar jag Thailand och är servitris från början!

Ska bli kul att följa dig framöver och jag hoppas vi hörs igen!



Wojtan ( som heter Åsa)

2009-11-01 @ 00:23:10
URL: http://www.wojtansblogg.se
Postat av: Sockenvägens Söta

Hej vännen! vlken härlig tårta, får nog försöka mig på något liknande, Luran blej så förtjust i den när hon såg dockan ;-) Och ditt nappkokande får mig att undra när jag seanst kokade lurans... hm. de försvinenr hela tiden så det blir mest nya hela tiden... Lämnar en stor kram till en underrbar bloggvän!

2009-11-01 @ 09:09:14
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0