Rakt, lockigt eller vågigt???

Ligger här hemma i sängen och kurerar mig. Mår mycket bättre idag. Hade feber och huvudvärk igår och idag är jag allmänt slö. Vaknade med huvudvärk men den har konstigt nog försvunnit. Brukar aldrig ske i normala fall.

Ligger och väntar på att maken ska komma hem med en Spagetti Carbonara från restaurangen. Ibland är det skönt att bli ompysslad.

På tal om ompysslad. I måndags kväll åkte jag till frissan. Blev där i 4,5 timme. Så vad gjorde jag där i 4,5 timme?? Jag rakpermanentade mitt hår. Ni som känner mig rynkar säkert frågande på näsan. Varför går Sara och rakpermanentar sig. Hon har ju spikrakt hår!!

Nä serru, 2 graviditer senare så har mitt så spikraka hår tagit andra former och blivit till vågigt hår. OCH det tragiska i det hela är att det bara är vågit där bak. Vid sidorna är det fortfarande spikrakt. Hårfärgen har även blivit en hel annan.

För er som inte tror mig kommer bildbeviset här:



Nu vänder jag mig till alla mammor. Har ditt hår förändrats sedan du fick barn???

Undrar
Sara


Kommentarer
Postat av: Bo Marttjern

Hej Sara

Jag är ingen mamma men när jag var liten hade jag rakt hår när jag var tonåring hade jag lockar nu har jag knappt något hår alls. Om man har långt hår i Thailand borde det bli vågigt det är ju alltid hög luftfuktighet där.



Kram Bo

2010-01-20 @ 07:54:36
URL: http://phryganea.blogspot.com/
Postat av: Jennie

Det hår som finns kvar är som innan... tror jag :)



Kram Jennie

2010-01-20 @ 08:38:56
Postat av: Sockenvägens Söta

Vilken underbar tårta!!! Blir så inspirerad nu inför Lurans 2-årdag, men vågar varken göra ellerr beställa något spektakulärt då vi lika gärna kan vara på BB... Ang håret är det nu så tjock och fint, vilket det var sist med, men då jag slutar amma kommer jag att vara så tunnhårig :-( Men man kan ju hoppas ett annat utfall denna gång! Kram

2010-01-20 @ 09:03:46
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

hej gumman...



sååå du har med varit sjuk? usch då... hoppas du kryar på dig snabbt.. jag är på benen idag iaf..:) känns till och med roligt att städa idag, hihi..



håret ja...

katastrof är namnet på mitt hår.. eller det lilla jag har kvar.. jag trodde uppriktigt jag hade fått nån sjukdom ett par månader efter jag slutat amma Stina.. Det rasade stora tovor med hår. fläckvis..:(



men jag fick tisp om ett schampoo och efter ett par månader så lugnade det ner sig.. nu börjar det växa tillbaka , sakta med säkert..:)



KRAM

2010-01-20 @ 11:41:07
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0