1 April skämt

Förlåt mina kära läsare. Gårdagens "Snö-inlägg" var bara ett dåligt skämt.
Jag vet, jag har dålig humor. Född sån - Alltid sån!

Satt och lekte lite med ett redigeringsprogram och så vipps så började det snöa även i Thailand.



Just nu tittar faktiskt solen fram mellan molnen. För hur länge vet ingen. Förhoppningsvis så har den kommit för att stanna. Tycker faktiskt synd om turisterna som har längtat efter solen och värmen och så kommer de till det här skitvädret. Vår kompis Mattias har inte fått en enda dag på stranden och han åker på tisdag. Just nu är han och Maken i Phuket.

Vad dagen har att erbjuda vet jag ännu inte. Imorgon måste jag iallafall jobba så då skickar jag rackarungarna barnen till Birgitta. Se om hon kan få lite fason på dem. Jag verkar då inte lyckas så bra. Just nu finns det inte så mycket syskonkärlek mellan dem. De bråkar mest hela tiden.


Kommentarer
Postat av: ♥ Anna S

Visste jag väl.

Mig lurar du inte ;).



Kramis

2011-04-02 @ 12:28:19
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Linda

Och jag som trodde jag hade klarat mig:)

Kände ju lite konstigt att det skulle snöa men tja efter allt regn och dåligt väder så vet man ju aldrig:)



Kramar från en lättlurad Linda

2011-04-02 @ 19:46:59
URL: http://uppochnervandahuset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0