Lunchen avklarad och



jag åt på tok förmycket :)


Kommentarer
Postat av: ♥ Anna S

Jösses Amalia. Åt du upp hela efterrätten??

Puh! Ser väääldigt gott ut!



Nu har jag äntligen beställt ett soffbord. Skulle komma om nån vecka.



Pus o kram

2011-02-09 @ 14:41:39
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Sofia

det där är inte marängsviss det där är chokladsåsberg med lite bananer under :) Ser fantastiskt gott ut.

2011-02-09 @ 18:57:02
Postat av: Anna

jammen fyyyyyyyyyyyyyyyy va gott det såg ut :)

2011-02-09 @ 20:03:05
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: Anneli Engelbrecht

Hej Sara!

Jag har ätit den Skgenröran på din restaurang och den var makalöst god! Rekomendreras alla som har förmånen att äta på Blue Mango!

Jag har läst här att du är tokig i ostbågar (ostkrokar) det finns att köpa OLWs i en supermarket bara ett par hundra meter längre ner på gatan mot stranden på samma sida där din restaurang ligger!

PS. jag läser din blogg ibland och är svärmor till attbaravarasara.

2011-02-16 @ 11:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0