Nu far vi :)

Diskat √
Städat √
Hämtat tvätten √
Lagt fram kläder √
Vattnat i trädgården √
Jobbat undan allt på skrivbordet √
Förberett skoluniformer för nästa vecka √
Bäddat rent i sängarna √
Printat ut 10-i-topp attraktioner för Beijing √

Nu ska jag bara packa nessesär och sedan få ner allt i resväskan. Samt packa en övernattningsväska åt barnen. De kommer att sova en natt hemma hos Thaifamiljen. Sedan kommer de hem till oss och sover de övriga nätterna. Enklast så när skolan börjar igen. 

Imorgon bitti drar vi :)

Jag ser verkligen fram emot att få vandra här:



Nästa gång jag skriver så kanske bilden är knäppt med min kamera :) Den här gången lånade jag bilden från tour-beijing.com.

Idag är det +7 grader i Peking. Använder man halsduk då??

 

Kommentarer
Postat av: helena

Halsduk och mössa! Glöm för allt i världen inte MÖSSAN! Särskilt viktigt för Stefan tror jag.. han har ju inget hår som räcker ner över öronen... ;)

2011-02-17 @ 10:46:09
URL: http://pysen73.blogspot.com
Postat av: Kattis

Ja du behöver mer än halsduk!

Du har ju fleectröja en svensk sommardag med +22 grader.

Ha det sååååå underbart!! själv så tittar jag ut på snön som faller IGEN. Nu är det fullt, det får inte plats mer snö.

2011-02-17 @ 12:57:26
Postat av: Linda, 4 barnsmamma

Ha nu en riktigt härlig semester, passa på att njut av god mat, rolig shopping och lååånga sovmorgnar, Kram

2011-02-17 @ 13:56:31
URL: http://www.uppochnervandahuset.se
Postat av: mormor

ha det såbra på din resa.Ja nog behöver du en stor tjock halsduk.och täckjacka och tjocka skor.Vi har ju bara snö,snö,snö.kram

2011-02-17 @ 16:41:42
Postat av: Louice

Önskar dig en jättemysig och skön semester. Vad härligt att få åka till Peking, har alltid velat åka dit. Hoppas du inte fryser allt för mycket.



Ha det gott!

Kramar

2011-02-19 @ 03:52:40
URL: http://mrsfunkys.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0