Pizza frossa

Igår hade vi (vad Tess kallar) vuxenkalas.

Det blev pizza från min restaurang och glasstårta från Swensens. Tess hade önskat en tårta med körsbär och kakor på. Nästa år ska jag köpa en burk med körsbär och ge henne, eftersom det var allt hon åt utav sin tårtbit.



Tänk att man kan bli så här glad för ett läppsyl med jordgubbs smak!



Imorgon har vi det "riktiga" kalaset. Mer bilder kommer då. Tänkte försöka lägga ut lite bilder från kalaset vi var på i början av veckan. Det var lite festligt för barnen eftersom det inkluderade elefantridning.

Kramis
Sara


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, ja ibland förvånar dom en, det är inte alltid det som är dyrast och det man tror dom ska gilla bäst, ett läppsyl kan vara nog så roligt för en liten tjej...eller kille, Alexander har så torra läppar så jag köpte ett eget till honom i måndags då vi var i stan, han har inte släppt det sedan dess hihi



Stor kram!

2011-03-17 @ 10:23:26
URL: http://uppochnervandahuset.se
Postat av: Li

Jag tror att det är vi vuxna som glömt bort glädjen i i saker och ting, SJÄLVKLART ska man vara såå glad för ett smaksatt läppsyl =O)

Låter som en toppendag och elefanten var ju ett riktigt överraskande inslag på ett kalas tycker jag! =O)

2011-03-17 @ 19:58:52
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0