Jag är jätte kissnödig


(där toalettstolen står är det idag bara ett hål)

Jag kan gå en hel dag utan att behöva besöka en toalett. Hur kommer det sig då att jag de senaste dagarna blivit akut kissnödig och tror jag ska kissa på mig. Är det bara därför jag inte kan besöka toaletten eller vad?! Är det hjärnan som spelar mig ett spratt??

Nu ska jag åka och hämta barnen på skolan (och låna toaletten).

Nu har barnen lång ledig helg. Det är röda dagar i kalendern så skolan är stängd till på onsdag.


Kommentarer
Postat av: ♥ Anna S

Hahaha!

Kiiiiissssssssssssssssssssssssssssss.

jag blir också alltid akutnödig när jag är nånstans där det inte går att gå på toa.

Hjärnspratt, javisst.



Vad häftigt att se en panda på så nära håll.

Det är ju inget djur vi har på Skansen direkt ;).



Kramis

2011-05-12 @ 12:55:47
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: helena

Så är det nog... att om man inte kan så bara måste man liksom...

2011-05-12 @ 16:50:08
URL: http://pysen73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0