Renoveringen fortsätter



Tycker det aldrig slår fel. Hantverkarna lovar att bli färdig till ett visst datum men de lyckas aldrig att hålla det. Än så länge har vi "bara" flyttat öppningsdatumet 2 gånger.

 Fast just nu spelar det kvitta. Det finns ändå inga turister i Ao Nang. Det är helt öde!

 Igår satt jag uppe till 01.30 och överförde bloggen från min gamla bloggleverantör till den här. Tror jag har fått med samtlig 750+ inlägg. Det enda som inte gick att få med var alla kommentarer. Jättetråkig. Kommentarerna gör en tredjedel av bloggen tycker jag (En tredjedel foton, en tredjedel text och en tredjedel kommentarer).

 Nu låter det som hantverkarna river ner innertaket igen. Bäst att gå ut och se vad som händer.


Kommentarer
Postat av: ♥ Anna S

Nämen vad säger du? Håller inte hantverkarna vad de lovar? Vaaaa ;).

Man kan ju bli less för mindre.

Tur att det är lågsäsong då så du inte är superstressad över att det ska bli klart.

Danne och jag pratade igår om att vi förmodligen åker till Thailand nästa vår.

Jag ska se till att det blir så!!



Var har du bloggen nu?

Berätta, hur gjorde du??



Puss o kram

2011-05-19 @ 10:53:46
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0