Storstädning del 1

     

Hantverkare har jag pratat om tidigare och hur irriterad man blir på dem när de inte kommer på utsatt tid. Igår kom de återigen sent och jag var irriterad.

Idag kom jag till jobbet och häpnas över hur mycket de faktiskt hann med igårkväll. Alla gipsskivor i taket är på plats och spacklade och slipade och första målningen är gjord.

Idag har personalen börjat jobba igen och de är indelade i 3 team.
* Team storstädning köket.
* Team storstädning toaletter samt förråd
* Team storstädning uteplats.

Idag kan vi inte göra något i själva restaurangen för ikväll kommer hantverkarna tillbaka och gör den sista detaljen i taket - MANGON :) Bilder kommer senare.

Om en stund måste jag lämna BM (restaurangen) för att åka på ett thaibröllop. "Min thaifamiljs" ena dotter ska gifta sig.


Kommentarer
Postat av: Anna S

Är Yuhanna också en dotter i din Thai-familj?

Kul med bröllop!!

Vem är det du står med tillsammans med brudparet?

Vi glodde på ett vackert brudpar på Prahnang (?) Cave beach för 2 år sen. Fiina var dom!



Kram från moi

2011-05-21 @ 19:54:22
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Anna S

Är Yuhanna också en dotter i din Thai-familj?

Kul med bröllop!!

Vem är det du står med tillsammans med brudparet?

Vi glodde på ett vackert brudpar på Prahnang (?) Cave beach för 2 år sen. Fiina var dom!



Kram från moi

2011-05-21 @ 19:54:54
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Beatrice, mamma till Devin & lillan i magen ♥

Åh, bröllop! Vi ska på bröllop imorgon, fast ett svenskt då såklart ^^

2011-05-26 @ 19:30:32
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0