Lemontart

Åkte förbi bageriet på väg hem från jobbet...

Det här ska jag gotta mig med ikväll, när barnen gått och lagt sig.



Det förtjänar jag eftersom kidzen fort inte har kommit in i sin rätta sömncykel. Inatt somnade jag och mannen någon gång efter fyra på morgonen för att sedan väckas vid halv sju då lillebror kom in och blödde näsblod. Orsak till näsblödning har jag ingen aning om men han verkar pigg och glad.

Nu ska jag ställa mig i köket och laga spagetti med köttfärssås.

Trevlig kväll på er alla,

Kram Sara


Kommentarer
Postat av: Anna

ser gottigottgott ut :)

Jag tycker du kan filma dig i köket när du lagar mat någån gång..vet du när jag tänker tillbaks på alla dagar vi spenderat tillsammans så kan jag inte ens få en bild framför mig när du har lagat mat :-)

2009-08-27 @ 21:36:50
URL: http://spattanjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0