Dåligt med tid för bloggen

Det blev som jag trodde. När barnen fick skollov så försvann tiden för bloggen. På jobbet måste jag jobba - haha, det låter lite konstigt men så är fallet. Jag har massor att fixa inför jul och nyår. Det är den viktigaste tiden på hela året. Särskilt i år, med tanke på att det är så lite turister mot föregående år.

Så kära familj och vänner. Om ni tittar i min vänsterspalt så ser ni en sådan här ikon:



Klickar ni på den så kan ni enkelt följa min blogg.

Nu är det badning av barnen som står på schemat!

Kram


Kommentarer
Postat av: Anna Söderberg

Det är ju bara såååååååå tråkigt att du måste jobba!!

Vill att du ska blogga massor hela tiden ju ;).



Jag menade nog nästa vår förresten. Tror det blir bäst så ;) Så det lutar väl åt 3 stolar då....



Kram

2009-12-17 @ 15:25:02
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Wojtan ♥

Hej igen



Jag har laddat ner Photoscape som är gratis. Där kan man göra massor av skoj saker!



Kram

2009-12-17 @ 15:27:27
URL: http://www.wojtansblogg.se
Postat av: Anonym

Vilken snäll Carina du har som sänder paket. Men lilla Sara även om man bor i Thajland och är både VD och källarmästare så måste man arbeta för sin lön,inte fören du blir pernsionist får du blogga hela dagarn även om vi älskar det du skriver. Kramar från Mormor och mej hej hej !!

2009-12-17 @ 16:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0