Slår på stort!

Mannen är på firmafest (kan även läsas som mut-fest för reseledarna och uppmuntringsfest för personalen). Jag är i vilket fall glad att jag inte behöver deltaga. Känner mig som en gammal tant ibland, men det är en annan historia.

Barnen ligger och sover sött i våran säng. Jag lät de ha en myskväll i min säng och de fick somna framför barntvn. Ja, jag vet att det inte är bra för barn att somna framför TVn men vad gör det om 20 år??? Någon gång då och då tror jag inte de tar skada utav det.

Det jag ville säga med mitt lilla inlägg är - Ikväll förvånar jag mig själv! Jag gick precis in till grannen (han har en liten minimart/minilivs) och köpte mig 1 st Heineken öl och 2 små minipåsar chips. (Jag dricker aldrig alkohol här hemma och framför allt inte själv). Och nu ska jag sätta mig framför TVn och titta på en DVD. OCH inte vilken DVD som helst utan Dexter Säsong 4.

Är det någon mer än jag och min man som gillar Dexter?? Jag blev så glad igår när mannen äntligen lyckades ladda ner den från internet. Mannen tjuvstartade igår och jag vet inte hur många avsnitt han hann att se. Bäst att titta i kapp honom.

Ser ni sladdarna till högtalarna. Hur störigt är inte detta. Snälla herrn i huset kan du fixa det!!!

Go´kväll alla kära!
Sara

Kommentarer
Postat av: Malin

Men hur mysigt lät inte det då? Öl, favvoserien (inte min favorit dock) och chipsen för sig själv!

Halleluljamoment!!



Kram

2009-12-04 @ 16:17:31
URL: http://myissues.blogg.se/
Postat av: Anna Söderberg

Tjäääna schnygging!



Eru full än?

Jag har festat loss på lite Pepsi Max och kinapuffar. Party party ;)



Danne vill jättegärna åka till Thailand snart :)(Tror bara Niki måste bli lite större först).

Han fick just se en bild på dig, hihi.



Sladdarna vid TVn ja... Ser likadant ut här... suck!



Puss & kram från mig som tänker på dig jämt ;)

2009-12-04 @ 20:13:40
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tja!



Jag kollar Dexter och har kommit ett par avsnitt in på säs 4!

Grymt bra som vanligt:-D

http://www.free-tv-video-online.info/

2009-12-04 @ 23:37:38
Postat av: Anna

Jag började kolla på Dexter med jag tycker det är lite läskigt så jag har slutat. :)



Låter härligt med en myskväll själv, det kan faktiskt vara riktigt riktigt skönt!

2009-12-05 @ 17:58:17
URL: http://spattanjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0