Okey, nu har jag varit hos doktorn igen

Doktorn skällde ut mig för att jag gått så länge med knölarna (ja, det har kommit en till nu). De var jätteinfekterade och huden i hela armhålan var mörkröd. Han sa att det är ett under att jag inte fått infektionen i hela kroppen.

Nu är knölarna uppsprättade och dränering insatt och jag har ont så jag blir illamående. Ska dit de närmaste dagarna och lägga om kompressen.



Så nu äter jag antibiotika och smärtstillande och barnen sitter framför TVn.

Måste berätta vad Tess sa. Både Tess och Viktor var med mig hos doktorn, då deras pappa är i Khao Lak och jobbar. När vi kom ut från doktorn frågade Tess om det gjorde ont. Jag svarade jätteont. Då säger hon: Ojdå mamma, men kan du bajsa?

Vaddå bajsa? Vad har det med min armhåla att göra? Någon som kan förklara den logiken för mig?


Kommentarer
Postat av: Anna Söderberg

Gud vad skönt att du kan bajsa utan :) Hahahaha... ja det var ju det där med kiss & bajsåldern :))



Skärpning nu, nu måste du vara rädd om dig och följa doktorns anvisningar!



Kramis

2009-07-09 @ 16:19:38
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Anna

haha...ja man kan ju undra va hon fick det ifrån :)



du är ju helt sanslös som gått så länge! FYYYY!!

2009-07-09 @ 21:43:45
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Aj aj! Hoppas det blir bättre snart!



sv:Tårtbilderna är gjorda av potatisstärkelse,olja och karamellfärg och ser ut som tunna bleka papper.Man lägger dem på grädden och när "pappret" blir lite fuktigt blir färgen i bilden mörkare!Sen kan man dekorera tårtan som man vill:)

2009-07-11 @ 09:50:32
URL: http://stilettklackarochbarnvagn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0