Min önskelista del 1.


Oj vad många saker jag önskar mig i år :)

Jag vet inte vart jag ska börja.. Det är ingen prioriterings/favoriserings ordning.



I mars åkte jag och min Oxford-väninna till Singapore och lämnade barn och män hemma. Vi bodde hemma hos en kompis som bor väldigt centralt i Singapore. Vi var borta 3 dagar, 2 nätter och det var underbart.

Vi shoppade, åt goda måltider, shoppade lite till, fikade, shoppade, njöt utav långa frukostar osv. OCH det bästa av allt är att i Singapore finns IKEA - mitt andra hem!!!

Det är kanske dags att berätta att jag är uppväxt i Älmhult - hjärtat av IKEA. Jag har jobbat många år på företaget och växt upp med IKEA. Alla som bor i Älmhult är involverad i IKEA, vare sig de vill eller inte.

IKEA är ett fantastiskt företag att arbeta på och handla på :) I love IKEA!!!

Oj, nu svävade jag ut igen..
Det jag ville ha sagt är att jag skulle hemskt gärna vilja göra samma resa i mars!

Snälla Tomten...

Här finns bara snälla (vuxna-)barn!

Kram
Sara

Ps. Det kommer fler önskningar senare Ds


Kommentarer
Postat av: Jen

Så du är en smålänning antar jag? Min familj kommer ifrån Jönköping.. Älskar IKEA, det ska ju öppnas en om två år tror jag, blir grymt kul. Hoppas tomten är snäll mot dig i år då.. hehe

2009-11-11 @ 15:01:15
URL: http://lolamay.blogg.se/
Postat av: Maria

ÅH i löv ikea=)

Det är helt perfekt prisklass på Ikeas grejer!!

Jag sydde juh gardinerna i SÖndags då Danne var hemma ;-) Tur att Ester är en riktigt snäll bebis som mest njuter av livet=)

Kan säga att idag har jag haft en sämre dag!!

Ingen ork till ngt alls...tänkte försöka mig på lite gardin byte i barnens rum nu när Danne kommer hem men vi får se om orken finns!!

ÄR SÅ sugen på att baka ngt ur min nya kokbok också.

Hoppas du får en skön dag imorgon!!

Kram kram

2009-11-11 @ 16:15:08
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: Malin

Heeej!



Long time.. Har inte suttit vid datorn så mkt på ett par dagar. Men nu har jag hunnit läsa ikapp hos dig...



Jag har haft paketkalender åt Vendela i alla år men slutade för, i år blir det 2 år sen. Kände att hon var så stor att det var svårt att hitta 24 "smågrejer". Vad fyller du dina barns kalendrar med?



Vendela har haft ett Lundby, men hon lekte sällan, sällan med det. Däremot lekte hon nästan varje dag i barbiehuset (även om det var plastigt och skrikigt enligt mamman men fint och roooooosa enligt henne). I barbiehuset bodde både barbiedockor och bratz och hon använde det långt upp i ålder.



Ingen dålig början på önskelista du har ;). Själv vet jag inte riktig vad jag ska önska. En thailandsresa kanske? Åka till Krabi och äta på din restaurang. Ta med pepparkakor till dig och svensktgodis till BARNEN ;)



Phu, vilken lång kommentar...



Kram Kram//

2009-11-11 @ 20:32:11
URL: http://myissues.blogg.se/
Postat av: Wojtan ♥

Hej



Låter som en perfekt julklapp tycker jag.

Och ska du komma hit och äta av min buffè så hängerjag gärna med till Singapore :)



Kram

2009-11-11 @ 20:55:00
URL: http://www.wojtansblogg.se
Postat av: Therese

Åhh precis en sådan resa som jag ska göra med min bästa vän - och nu är det bara 10 dagar kvar, längtar såå mycket..

Singapore låter härligt, är det en fin stad? Hade en tanke på att åka dit när vi var iväg i april men belv endast Thailand - tyvärr såhär i efterhand..



Allt bra med dig, hur går det på restaurangen, börjar turisterna dyka upp?

Ta hand om dig.. Kramar

2009-11-12 @ 11:15:05
URL: http://smastadslivet.blogg.se/
Postat av: marie

Vi ska äntligen få IKEA hemma hos oss.....fast det blir väl klart år 20012....

Jag önskar oxå gärna en thaolandsresa av tomten. Kommer gärna o hälsar på i din resturang!!

En spaweekend vore inte heller helt fel....eller en plånbok fylld med tusingar......

kram



2009-11-12 @ 22:53:17
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0