Hur hanterar man ilskna 2-åringar?


Blir ditt barn oxå så här arg ibland???


Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

hi, hi ja senast igår... ler Så hittar du en kurs kontakta mig! :-) Ja julfreak är jag nog... men det är ju mindre än 100 dagar kvar ;-) Och ajg hålelr med sedan man fått barn så känns högtiden extra speciell igen, men förstår att det måste vara lite konstigt att fira jul i väme, med palmer, sand osv... Åker ni aldrig hemmåt över jul? Kram kram och en önskan om en bra dag och många geniala ideer till din uppfrächning av toaletter/korridor!

2009-09-17 @ 08:28:56
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha..min 5åring och 4åring blir också helt galna!!

Vet inte hur man ska göra med dom små..försöka ha tålamod, det blir verkligen inte bättre av att man skriker tillbaks till dom har jag märkt ;-S

Men ibland går det inte att hålla sig lugn...iaf inte jag! Å vara konsekvent...ger man lillfingret tar dom gärna hela handen typ;-)

Till frågan om Emma...

Hon är min bästa vän och hon vill gärna läsa till barnmorska, kännde att det kunde vara ett stöd både för mig och Danne om ngn mer var med. Då behöver jag juh aldrig vara ensam om han måste handla nå mat eller ngt sånt. Sen är det nog det finaste jag kan ge henne för att visa hur mycket hon betyder för mig!

Hoppas du får en super bra dag!! =)

Jag föreslog för sambon nu på morgonen att vi skullle göra ett rese konto så vi kan åka till Thailand =) Visst måste man väl besöka det landet nån gång ;-)?

Kram på dig

2009-09-17 @ 09:00:21
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu har jag ju inga barn, men jag känner en MAMMA till en sån här liten 2-åring som kunde bli så arg när hon var tonåring...om någon väckte henne när hon sov tex :-)

2009-09-17 @ 18:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0