Tjuvar och banditer


De jävlarna har varit på vår gata igen!!! Tydligen mer än ett hus drabbats denna gången. Tur inte vårat. Min man var även bortrest i fredags, när det hände så jag är mycket glad att de inte försökte med vårat hus (fast de har säkert varit här och smygit omkring utan min vetskap). Hata är ett starkt ord men jag hatar verkligen dessa människor! Ska ni stjäla så gör det på dagtid när vi inte är hemma. Inte nattetid när vi ligger och sover!


Funderar på att fixa en sådan här skylt men på thailändska!


bild lånad från: gardez.se


Kommentarer
Postat av: Malin

Men va fan, Ren ut sagt!!! Otäckt att det inte lugnar sig. Är detta ett vanligt problem i Thailand?



Anka ja, underhållande är hon med sina värderingar. Därmed inte sagt att jag håller med henne!:) Hoppas du får ordning på din uppkoppling så du kan kika på avsnittet!



Hur går det med renoveringen på restaurangen?



Kram!

2009-09-29 @ 13:05:51
URL: http://myissues.blogg.se/
Postat av: sara

Fy vad tråkigt. Rikitgt obehagligt om de är inne i ens hus när man sover. Hoppas de inte kommer tillbaks.

Ha en fortsatt fin dag,kram

2009-09-29 @ 14:21:05
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0