Söndag 18 april

Urk,

vaknade med lite huvudvärk och en gnällig Viktor. Jag avskyr att vakna utav gnälliga barn som gnäller mig rakt in i örat! Det riktigt kryper i kroppen på mig och jag vill bara lägga kudden över huvudet. Jaja, imorgon blir det nog bättre. För då börjar barnens skola (läs kindergarten) igen och vi får komma in i våra rutiner igen.

Efter 2,5 vecka hemma så längtar barnen efter sina kompisar och aktiviteter på skolan.

Igår var vi på simskolan och både Tess o Viktor älskar det. Just nu ligger de båda och plaskar i vår lilla pool här hemma. Huvudet är mer under vattnet än ovan.



Barnen har oxå börjat planera vad de ska ha på sig på Halloween(!?!?!?) samt vilka vattenpistoler de ska ha nästa Songkran (!!!). Det gäller att planera i god tid i förväg....hahahaha. Tycker det är lite charmigt med barn och deras tidsuppfattning.




Jag och mina små busfrön på Songkran.

Nu är det dags att plocka upp kidsen från poolen så att jag får ta mig en dusch. Sedan blir det nog en sväng med bilen. Vart vi far vet jag ännu inte. Känner bara att vi måste få lite miljöombyte och lämna huset.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0