"Soi-seafood"

Så här pigg och strålande ser inte Viktor ut nu....


Han ligger deckad med 39,8 graders feber :(

För några dagar sedan var det Tess men hon piggnade till efter ett par dagar. Hoppas på samma sak för Viktor. Vi hade planerat in en tur till vattenfallet idag men det får vi skjuta upp till obestämd tid.



Dessa härliga bilder (i mitt tycke) knäppte jag för några dagar sedan då vi var nere och åt på "Soi-seafood". En liten sidoväg, som har flera fiskrestauranger, längst med havet. Vi åkte ner tidigt så vi fick se en fantastisk solnedgång. Efter solnedgång blir det becksvart och man ser inte havet utan kan bara höra vågorna.



Ikväll blir det hemmagjorda hamburgare på grillen, mums. Imorgon hoppas jag på 2 pigga små busfrön så vi kan lämna huset igen.

På måndag börjar kindergarden och skolan igen. Då ska min sötnos börja 1:an!! Kan inte fatta det :)

Kram Sara

Ps. Jag har varit inne och hälsat på hos mina favoritbloggar men varit taskig och inte lämnat någon kommentar... förlåt Ds.



Kommentarer
Postat av: Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥

Tänk vilka olika liv vi lever. Jag i norra sverige där löven börjar falla och jag har en lååång vinter framför mig. Du i ett land där det alltid är varmt och har härliga badstränder... :)



Hoppas att din Viktor piggar på sig snabbt. Inte roligt när ens små är sjuk, hellst inte om dom har massor med feber...



Kramar

2010-08-25 @ 15:50:16
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Maria

Underbara bilder!! :) hoppas lillkillen piggar på sig snabbt!! Kram kram

2010-08-25 @ 16:07:42
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: ♥ Anna S

Stackars ungar som har varit och är sjuka!!

Och stackars mamma som får vara inne med sjuka ungar!!



Har du sett lite bilder på vårt bröllop nu då?



Längtar efter att få träffa dig!!!

Köpte nya badshorts till Danne idag :).

Puss

2010-08-25 @ 17:52:09
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Lotta

Va fint huset blir! Jätteläckert! Men stackars lillkillen som är sjuk...är det "värre" att ha sjuka barn när ni bor som ni gör? Ja, jag menar med tanke på värmen alltså...då de har feber...här kan vi ju öppna ett fönster o släppa in kyla...men det måste vara tufft för er menar jag ;) Hur dum lät inte den frågan då? Haha. =)

2010-08-25 @ 22:38:32
URL: http://esmeralda71.blogg.se/
Postat av: Louice

Lilla gubben, hoppas han kryar på sig. Jobbigt för både dig och barnen när dem är sjuka.

Vilka underbara bilder! =) Fantastiskt fina! Snacka om olika liv man lever!



Hoppas du får en underbar dag! Kram

2010-08-26 @ 07:36:55
URL: http://mrsfunkys.blogspot.com/
Postat av: Maria

Skönt att han blivit bättre!! :) Jo det går bara bra för min tjeja med skolan! Hon är trött på morgonen men hon längtar till skolan så hon stiger glatt upp ändå ;-) Hon är 6 år och går i en mix klass en f,1,2 alltså förskolan ettan och tvåan tillsammans. Dom har typ samling tillsammans sen delar dom upp klassen. Det är ju fortfarande mycket lek på dagarna och hon kommer att sluta 12.45. Albin slutar dagis kl 2 så vi får ju lite ensam tid utan lillebrorsan :) Precis som han får lite ensam tid utan henne på morgonen för han börjar kl 9 och hon 8.15.

Mycket stök och bök med hämtningar och lämningar blir det men det funkar.

Hoppas du får en härlig dag!! Här spöregnar det och det är riktigt kallt :(

Kram på dig!!

2010-08-26 @ 08:25:44
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: Linda

Jättefina bilder, hoppas han snabbt kryar på sig.

Ja visst går det fort, Oscar bärjade 3:an och han var bebis alldeles nyss:)

Kramar

2010-08-26 @ 21:22:20
URL: http://uppochnervandahuset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0