Party på stranden


(Viktor håller fortfarande fast vid sina strumpor!!!)

För ett par dagar sedan var jag och barnen nere på stranden på kvällen och firade Pa´s födelsedag. Pa är pappan i thaifamiljen. Viktor och Pa står varandra väldigt nära. Han är som en extra morfar.

När mamma dog så sa Ma att hon skulle ta hand om mig. Hon och mamma hade pratat och mamma var så glad att vi hade dem. Så jag är som en extra dotter i familjen. I mångt och mycket så behandlar de faktiskt mig precis som deras andra döttrar. De skäller och gormar på mig lika mycket som dem.

På kalaset fick jag mig en rejäl tillrättavisning för Viktor grät och jag ignorerade honom. Woops sa det så var Pa framme och tog Viktor från min famn och sedan började det diskuteras vidare Viktor borde stanna hemma från skolan eller inte pga tidigare feber i veckan. Jag försökte förklara för dem att han inte var sjuk men de hävdade bestämt att han satt där med feber. Haha, det var bara till att bita ihop och nicka jakande och låta dem prata på.

Jag är så glad att jag har dem!

♥♥♥♥


Vi skickade givetvis upp de obligatoriska ballongerna. Lika vackert varje gång!

Kram


Kommentarer
Postat av: ♥ Anna Söderberg

Lylligt att ha en extrafamilj sådär!!



Här fortsätter det snöa, buhuuuuu. Vill inte ha mer snö nu!

Men idag är det jag som åker till Ikea.

Pussar

2010-02-04 @ 08:53:38
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Vilken lycka att ha dem som extrafamilj, att bli skälld på är VERKLIG kärlek, även om det inte känns så just då...

Och ja, korv torde jag inte äta på ett bra tag, men känner mig helt ok nu som tur är!

KRAM!

2010-02-04 @ 11:06:15
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Carolina

Så underbart det låter och ser ut... party på stranden, känns vääldigt avlägset i den här vita miljön här hemma... kram!

2010-02-04 @ 11:47:45
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Tess

Hej!

Så fina de är...o ballongerna de är såå fina. Så mysigt det måste vara o se hela himlen med sådana. =)

Hihi...ja Khao Lak...=) Klart jag kommer och hälsar på dig ändå. =) Usch ja..sol o värme hade inte varit helt fel. Men tyvärr inga som helst pengar....=/

Hoppas du har en fin Torsdag nere i värmen (inte alls avundsjuk) =) och här får vi pulsa runt i massa snö...i blekinge...(!) huh..

KRAM

2010-02-04 @ 12:02:56
URL: http://tessbloggar.blogg.se/
Postat av: Sara

Så härligt att ha en extrafamilj!! De ser verkligen snälla ut :)

2010-02-04 @ 16:17:23
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0