Snart Valentines day

Snart är det "Alla Hjärtans Dag" och jag har hittat den perfekta presenten till mig själv :)

Jag har länge velat ha ett långt halsband med barnens namn på, i silver. Nu har jag suttit och surfat runt och hittade ett såå fint armband oxå. Så nu blir jag lite kluven på vilket jag skulle vilja ha OM min älskade make ville uppvakta mig.

Jag har hittat två olika sidor med fina halsband/armband. Först ut är namnsmycken.com



Jag tror faktiskt att armbandet är min favorit nu. Man kan välja text, färg på pärlor och berlock helt själv.

Sedan har jag varit inne hos lillahjärtat.com



Där är favoriten just nu den första. En glittrig ringkedja med ett hjärta av rökkvarts (20mm) och texten kan man själv välja.

Visst är det konstigt hur man kan ändra sig. Jag var helt inne på de sista bilderna dvs med 2 brickor med barnens namn och nu vill jag ha nått helt annat?? Har jag beslutsångest eller?? Fast jag lovar, om min make skulle komma och säga: - Kära älskling, välj vilket du vill ha. Du får det för jag älskar dig så mycket och du är bäst.

Då har jag inget problem att välja!!

Vilken är din favorit??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0