Första bilden från min restaurang...

Det är fler och fler som är nyfiken på min restaurang och frågar varför jag inte lägger upp några bilder eller berättar vad den heter.

Jag är ännu inte redo att lämna ut allt om mig själv. Samt att jag tycker inte om tanken att man kan "googla" på restaurangens namn, och hitta vägen till min blogg. Så tills vidare kommer namnet inte att anges (åtminstonde inte här i bloggen isfl får du maila mig). Däremot tänkte jag bjuda på en liten bild inne från BM (som är förkortningen på min restaurang).

Så här kommer första bilden (borsett från Toalett-make-over samt små bilder på krukor) :)



Vad tycks??

Nu ska jag förbereda inför dagens välkomstmöte som Apollo har.

Kram
Sara


Kommentarer
Postat av: sara

God morgon

Trodde inte du glömt mig..hihi

Ja det är lite känsligt det där med hur mycket man ska lämna ut om sig själv. Det ser sååå fint ut i din restaurang..har ju kikat lite på hemsidan också ;)

Jag tror att dina barn hade uppskattat Disney on ice. Har man bara sett disneyfilmer så känner man igen allt och de spelar fin musik ifrånfilmerna.

Själv älskar jag Disney..helst de "gamla" filmerna.

Nä nu får jag fixa lite frukost till barnen, sen blir det tillbaks ner i sängen igen :)

Kram

2010-01-26 @ 06:58:24
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Linda

SEr jättefint ut, önskar jag hade möjlighet att besöka dig och se den live och framför allt smaka något från menyn.



Jaadu det där med kort på mig, egentligen är det väl ingen stor grej men jag tycker det är lite jobbigt att bara se kort på mig själv i albumet hemma så att lägga ut det på internet ja det känns inte helt bra, men vi får väl se, någon gång kanske:)



Förstår hur du känner ang att man kan googla namn, jag ångrar såhär i efterhand att jag har min "vanliga" mailadress i bloggen då jag ser att väldigt många har hittat till min blogg just genom att googla på den. Jag har inte berättat för någon i min direkta närhet om bloggen men jag kan tänka mig att några av dem jag egentligen inte vill ska läsa just har hittat dit pga den.



Önskar er en härlig tisdag! Kramar

2010-01-26 @ 08:54:31
URL: http://uppochnervandahuset.se
Postat av: Sockenvägens Söta

Oj så fint vännen! Ser luftigt och fräscht ut! Men förstår dig så väl, är en balansgång hur "offentlig" man vill vara... Men kommer jag någonsin iväg till Thailand får du räkna med att jag vill besöka din restaurang å dig ;-)

ÅSELE?!?!? Det är ju bara "nästgårds" är där titt som tätt, så när Bosse är installerad så ska ni definitivt åka upp å njuta av våra myggrika ljusa nätter och komma å hälsa på fniss Eller varför inte passa på till Åselemarknad?! Det är ju norrlands största folkfest :-)

Stor kram från en moder med stort tålamod (iaf idag då jag fått sovmorgon) som då applåderar kan själv ådran, när man är stressig är det mer morr från modern kan jag lova...



2010-01-26 @ 09:57:30
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Carolina

Så mysigt det ser ut, skulle vi någon gång komma till Thailand så vill jag såklart komma och äta hos er och hälsa på dig, det hoppas jag ju skulle vara okej! ;) kramar

2010-01-26 @ 10:38:56
URL: http://carolina1979.se
Postat av: ♥ Anna Söderberg

Snyggt!!

Känns bekant på nått sätt ;)



Aha så du är dotter till en taggare. Coolt! Var det det som var din hemlis?

Och var har du för tatuering då? :)



Pussssssssssssss



2010-01-26 @ 18:57:21
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Lola May

Fint! Ser mycket snyggare ut än våra. :) Vad kul att det har dragit igång ordentligt. Hur länge brukar säsongen hålla där nere? Åh skulle vilja åka ner, fast kanske under lågsäsongen, har inte varit i söder på 5 år.



Japp det är riktigt skönt att vara klar, men det känns som att jag slösar bort min tid här, men man kanske bara ska vara nöjd med det som det är. Frisk o kry är ju endå det viktigaste. hehe



Kram

2010-01-26 @ 20:13:50
URL: http://lolamay.blogg.se/
Postat av: Therése

Åh, vilken snygg och fräsch resturang!

Verkligen en som jag skulle vilja besöka!

Skulle jag nån gång komma till Thailand, får jag komma förbi å äta lite gott ;-)

Ha det så gott..Kram!!

2010-01-26 @ 23:28:29
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: FURNISH.etc inredning & design

Oj vilken läcker restaurang du har! Förstår att du haft fullt upp hela julen. Här har det inte heller blivit så mycket bloggande, inte mått så bra de senaste veckorna och då prioriteras inte bloggen. Hoppas allt är toppen i värmen! Vill gärna byta med dig just nu - det är väääärsta snöstormen utanför fönstret - igen! kram

2010-01-27 @ 18:06:03
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: Tess

Oj va fint du har det i restaurangen! =) Blir min tredje kommentar nu..hihi. Förstår att du vill "hålla det hemligt"...men roligt att få se en bild. =)

Uh...vad det snöat...ännu mer sen jag tog de bilderna som du kommenterade..=/ En decimeter till..usch. Vill ner till värmen...hihi

Kram

2010-01-28 @ 12:56:17
URL: http://tessbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0