Tjejmiddag ikväll

Godmorgon i mörkret. Här hänger molnen tunga och jag fick skruva upp varmvattnet imorse. Det är säkert bara 25 grader här nu. Så jeans och munkjacka sitter på ens kropp. Har nog varit i Thailand för länge.

Gårdagens kalas tja, vad ska jag säga. Barnen åt glasstårta och ritade lite och sprang runt borden och 1,5 timme senare var det över. Barnen var självklart inte hungriga vid hemkomst så det blev bara en yoggi. Tur att jag tryckte i dem en varsin varm smörgås innan vi åkte. Viktor kunde inte somna igårkväll vilket kanske inte är så konstigt.



Barnen var iallafall glad efter kalaset och det är ju det som är huvudsaken.

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

Bokföring eller ligga i soffan och slappa - vad vinner?!

Idag ville jag inte gå till jobbet. Jag ville bara skjutas barnen till skolan och sedan åka hem och krypa under filten och titta på TV hela dagen. Jag försökte övertala Maken att hänga på men jag fick ett nej. Så här sitter jag nu på kontoret och har absolut ingen lust att jobba. Fast det vore ju bra att fixa lönerna till personalen ;) Då blir de nog glada.

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

Ikväll ska jag ut och äta middag med min Oxfordväninna. Ska bli riktigt roligt. Fast jag vet ju att vi kommer att hamna på den irländska puben och titta på fotboll eftersom det är Holland - Brasilien ikväll. 3 av våra gemensamma vänner är holländare så vi får väl gå dit och stötta dem. Har jag sagt att jag tycker det är jättetråkigt att titta på fotboll på TV?!

Njut av fredagen!

Stor kram
 


Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Sv: Ja klänningarna passade jättebra!! Blev så överraskad. Ofta så brukar det ju vara ngt "fel", ser så bra ut på bild men annat i verkligheten..men jag är mer än nöjd =)



Kram

2010-07-02 @ 07:35:38
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Tant Ulrika

Haha.."bara 25 grader - jeans o munkjacka"..JA, du har varit i Thailand för länge ;)

2010-07-02 @ 07:36:41
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: ♥ Anna Söderberg

Är Ayodhaya Resort & Spa FFF+ bra?

Svara nuuuuuuuuuu :)

2010-07-02 @ 09:12:45
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: ♥ Anna Söderberg

Vi tänker boka nu...

2010-07-02 @ 09:22:43
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Kristina

Jeans och munkjacka vid 25 grader varmt!!! Du MÅSTE ha varit i värmen för länge ;) Hos oss idag har det varit nästan 30 grader och jag har pustat i skuggan hela dan!

2010-07-04 @ 21:45:25
URL: http://johfam.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0