Gör mig glad!

Igårkväll var jag så trött, så trött. Jag gick och la mig klockan 21.00 och sov enda till 07.00 imorse. Då kom Viktor in och kramade mig och tyckte jag skulle kliva upp och göra frukost. Idag känner jag mig verkligen utvilad.

När jag kom till restaurangen imorse så hittade jag den här lappen i baren.



Kan man få en bättre start på dagen?

Maken har åkt till Koh Lanta och kommer hem imorgon. Tess ska följa med sin dansk/thai-kompis hem efter skolan idag, för första gången. Tess har sätt framemot det hela veckan.

Jag vet inte riktigt vad jag och Viktor ska hitta på. Nått måste jag göra eftersom han är lite ledsen att inte han får följa med och leka hos kompisen. Just nu har jag helt idée torka. Tror ni det räcker med en glass efter skolan??

Kram & trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0