International Clean Up Day Krabi

Den 25 September är det den "International Clean up Day" och för 5:e året i rad har Makens dykcenter arrangerat den här i Aonang.

Igår var ungefär 250 elever inbjudna från de lokala skolorna runt om Aonang. Det är lika roligt varje år att se att så många vill delta. Mängden skräp de plockar är skrämmande.

Tyvärr hann många elever åka före vi tog gruppbilden. Men här nedan följer ändå lite bilder.





Ett gäng tjejer som sitter och slappar och väntar på att lunchen ska anlända.

 

Här är matkön. Behöver jag nämna att min restaurang var en utav sponsorerna....



2 charmerande tjejer



Avslutar med en bild som jag personligen gillar då jag tycker den är avkopplande och tydligt visar vilka vackra vyer som jag dagligen får se :)

Kram från solen,
Sara


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej

Själv har jag haft clean-up-day i växthuset också ganska mysigt.

2010-09-26 @ 20:02:16
Postat av: ♥ Anna S

Shit, minns att jag läste ditt förra inlägg om clean-up dagen. Alltså har jag följt din blogg i ett år eller mer.

Vad driftiga ni är som är engagerade i det här!

"Diving & snorkeling cenYer" står det visst på banderollen, hihi.



PUSSSSSS

2010-09-27 @ 11:16:55
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Mia

Vilket bra initiativ! Och härliga bilder. Bra också att göra barnen medvetna om att hålla rent och vara rädd om miljön.

2010-09-27 @ 15:22:01
URL: http://miaojulia.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilket grymt bra initiativ!!! Stor kram till dig <3

2010-09-29 @ 09:31:19
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Tant Ulrika

Tänkte på dig i går då jag såg en dokumentär på tv:n, "trubbel i paradiset" eller vad den hette. Handlade om "dumma turister" i Thailand..hur dem beter sig i fyllan o villan. Inte för att du skulle vara en av dem (skratt) men att du/ ni lär se en hel del dumma turister o antagligen skämmas på deras vägnar många gånger :S Helt otroligt så folk kan bete sig :0



Kram



Ps! Fina bilder! Ds

Ps nr 2! Ny tävling hos mig som jag tror passar dig ;) Ds

2010-09-29 @ 16:54:48
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Russin

hej hopp..

nu har jag frisknat till och ät åter här och snokar runt, haha..



vilken toppen grej att ha städdag så, bra gjort..



kramkram

2010-09-30 @ 18:29:17
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Helen

Hej. Jag tycker din blogg är så skön :) så jag vill ge dig en award :O)



Kramar Helen

2010-09-30 @ 21:36:34
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej Sara. det skulle vara jättesnällt om du kunde maila mig. har letat efet en mail till dig, men inte hittat nån. kram :)

2010-10-03 @ 00:33:36
Postat av: Rebecca

Det verkar som om min förra komentar inte fastnade, så jag provar igen. det skulle vara jättebra om du mailade mig, jag har tittat efter din mail men hittar den inte. kram :)

2010-10-03 @ 00:36:03
Postat av: Kristina

Nu är jag nyfiken på hur det går med ert hus!!!



Kram :)

2010-10-04 @ 22:32:12
URL: http://johfam.blogspot.com/
Postat av: ♥ Anna (din granne)

Sara, nu är du så där tråkig bloggerska igen ;).

Kom igen Sara kom igen!!



P& K

2010-10-05 @ 10:13:50
Postat av: Ann-Britt

Hittade din blogg igår! Har läst och läst så mycket!

Vilka fina barn du har! Så roligt att få läsa om din vardag! Önskar dig all gott och hoppas på en bra säsong med din fina restaurang.

Kramen

2010-10-10 @ 14:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0