Tack snälla för era värmande hälsningar



Godis brukar alltid vara vägen till glada barn men i det här fallet så tror jag inte ens godis kan göra underverk.


Som jag skrev igår var det en jobbig kväll med många tårar, särskilt från Tess.

Tess är en sann djurvän och just nu spelar hennes känslor ett spratt. Hon har väldigt svårt att förstå varför en av hundarna (som hon normala fall älskar) kan vara så hemsk och döda hennes katt (som hon älskar).

- Tess vill nu flytta tillbaka till det gamla huset.

- Hon tänker inte prata med hundarna igen.

Och det är mitt fel att Thaiger är död eftersom jag sagt att katten skulle stannar utomhus när inte vi är hemma.


˜˜˜

Idag är det fredag. Maken är i Phuket och jobbar. Jag sitter här och kliar mig i håret och undrar hur sjutton byggarbetarna ska hinna färdigt tills imorgon då min personal kommer för att storstäda. Så här ser det ut just nu.


Vad tror du? Inatt jobbade de framtill 03.30.



Kommentarer
Postat av: Ingela la la

Det där tidsschemat ser ju tufft ut.. men man vet aldrig.



Vad himla tråkigt med er katt.. Usch, jag kan förstå er chock.



Ha en bra helg!



Kram

2011-05-20 @ 15:59:02
URL: http://ingelalala.blogspot.com
Postat av: Anna S

Jag vet ju bara hur Nathalie reagerade igår när vi läste om Thaiger. Tess känslor måste svämmat över. Likaså hennes tårar. Lilla pluttan :(.



Eeeh. Det KAN bli tufft med russins en för hantverkarna. Hmmm.



Puss o kram

2011-05-20 @ 20:30:45
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: kolle morfar

Kul att läsa om dina rivand ock byggande hoppas det blir vackert osh som du tängt ha det och vill ha det. Naturligtvis så är det mycket deppigt med en hjälbiten katt och grannar som blir utskällda men ibland blir det så. Kramar till hela familjen

2011-05-20 @ 21:34:42
Postat av: Louice

Usch vad jobbigt att ni blev av med katten =( Förstår att det måste vara svårt för Tess att förstå och att hon är ledsen. Lilla gumman! =(



Lycka till med byggandet och allt, hoppas det blir som du tänkt.

Ha det gott!

Kramar

2011-05-23 @ 09:15:16
URL: http://mrsfunkys.blogspot.com/
Postat av: Beatrice, mamma till Devin & liten i magen ♥

Lilla söta Tess. Stackarn. Jag förstår hennes känslor där lite grann faktiskt.

2011-05-26 @ 11:41:27
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ass="nav">
RSS 2.0